خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا...

خرید بک لینک

نمیدونم چند سالته ولی این حس معمولا در 17 سالگی شروع میشه تا برسه به بالابالاها

دو راه داری، یا سرکوب کنی یا دوس پسر پیدا کنی، سرکوب یه روانی افسردت میکنه و دوس پسر شکست عشقی و جگر سوزت میکنه... دیدی گفتم انبه بهتره.. ساندیس هلو هم خوبه

خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: دوشنبه 24 بهمن 1401 ساعت: 20:17

از این خــیــلی خوشحالم که دارم منتهای زورم رو میزنم تا توی گرفتن تصمیمات و حتی (حتی حتی) ادامه دادن تصمیمات پیشین، به کسی آویزون نباشم و در مقابل هم سعی میکنم که آویزون بودن کسی بِهِم، بیتاثیر یا. کمتأثیر باشه. ☺️✌️

|شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱_ ساعت ۸ و ۳۵ دقیقه شب|

+ ۴۴امین ۲۲ بهمن رو تبریک میگم : ) همینه که هست.

خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: دوشنبه 24 بهمن 1401 ساعت: 20:17

دنیا نمیایسته تو بهش برسی. هرچند که موظفی باید بدویی همیشه برای زندگیت و تلاش کنی.

اما در مقابل هم باید اموراتت رو طوری کنترل کنی تا درگیر آرزوهایی نشی که رسیدن بهشون مستلزمِ داشتنِ پیشفرضهاییه که میدونی رسیدن بهشون در توان یا در استطاعت تو نیست. چه مالی، چه از هر لحاظ دیگهای.

+ بیمنطق میگم؟

|یکشنبه_ 23 بهمن_ ساعت 3 و 36 دقیقۀ بعد از ظهر|

خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: دوشنبه 24 بهمن 1401 ساعت: 20:17

در حاشیهٔ مراسمِ آیینی امشب، چیزی که توجهم رو  بیشتر از همه جلب کرد؛ دعا برای طلب شهادت، فرج آقا صاحب الزمان، شفاعت حضرت محمد(ص) و رفع فتنههای آخرالزمان بود!!! خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: يکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت: 15:51

رها کردن و رها شدن، آرزوی همشگیم بوده/شده/هست!

+ حس کافی نبودن تهش به کجا میرسه؟

|جمعه_ ۱۱ و ۳۶ دقیقه_ ۱۱ آذر ۱۴۰۱|

خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: يکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت: 15:51

منم کل مغزمو میریزم رو کاغذ یا تو بلاگ... وقتی هم منویسم بدونه نیم فاصل و اسول است.

اسلن محمع کع ما چتوری مینویصیم؟ اسلن مهمع که کسی بخونش؟

من برا خودم مینویسم.. بگذر از جهان و به دنیای درون خودت برگرد.

خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: يکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت: 15:51

صفحه بندی